still in phnom penh, cambodia

idag anlander mamma lena,
vi har bytt hostel for att hostelet vi bodde pa inte riktigt holl matten nu nar det kommer en mamma.

jag ska snart aka och hamta mamma pa flygplatsen, detar varmt idag, men det borjar bli lite mer behagligt, vet inte om vi har blivit vana eller om det faktiskt ar lite svalare. vi har en chilldag idag, precis som igar och i forrgar och dagen innan i forrgar. vi har hittat den goda kambodjanska maten nu, sa vi ater mest... imorgon blir det independence monument och silverpalatset om lena agrees. dagen efter det ska vi aka pa en dagstur till killing fields fran pol pots.

sedan aker vi mot siem reap och angkor wat.

amanda har fastnat i en bok for tillfallet.. hennes nasa ar klistrad mot boken och det ar omojligt att fa kontakt med henne!

tankte lagga over bilder... men kameran dog.

KRAM fran oss

Kommentarer
Postat av: Mamma Solan

Låter som ni verkligen LEVER LIVET! Tar dagen som den kommer även Min stil numera:)Vägrar stressa, tjur åsna på den punkten ä jag, kaos, so what...jag har de bra ändå:) Vårsolen nu stigit upp en vacker dag å vårfåglarna kvittrar för fullt, krokusen skjutit upp ur backen nedanför kommunhuset i slänten.Härligt underbart m vår. Sköt om er <3 Om Amanda fastnat m fejan klistrad i en bok så rekomendrar jag starkt glasögon. Måste vara närsyntom hon behöver klistrar sig för att se fniss fniss.

2010-03-23 @ 06:21:36
Postat av: Mamma Solan

måste säga jag ä sugen å drömmer å ta me Pyret en stökres Thailand i mitten maj.....vem vet vi kanske dyker upp;)

2010-03-23 @ 06:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0