chiang mai

hej, vi akte fran koh samet igar pa morgonen med buss till bangkok och sedan vidare tillo chiang mai. resan tog 12 h och vi var framme kl halv 3 inatt, vi hittade till ett hostel i gamla delen av staden som ar jattefint. idag har vi vandrat runt i staden och kollat pa tempel och marknader, det ar en jattefin stad. imorgon ska vi se pa "longneck-folket" och upp pa ett berg for att se ytterligare ett tempel.

vi har aven bokat trekking, en tredagars tur i djungeln med rafting, elefantridning och overnattningar i djungelbyar.

vi ater gott och mar bra, vi har varit pa night market idag och atit oss matta pa allt mojligt spannande.. lite svart ibland att veta vilket kott man ater... om det ens ar kott.

vi forsokte lagga ut bilder, me det gick inte. vi ska forsoka lagga ut tills nasta gang, sorry!

kramar fran oss i varmen

Kommentarer
Postat av: Hocke

Två guld och ett brons i OS bara så ni vet, Thailand har ingen medalj ännu så ni kan tracka dom. Här är det 18gr kallt så ni får gärna tycka synd om oss. Vill också åka på tekking, ser fram emot bilder, kramar

2010-02-18 @ 22:37:09
Postat av: Mamma Solan

Ni verkar ju ha det hur bra som helst:) härligt. Glöm inte den 2 Mars My = dax öppna ditt paket fr mig och Anna. Jag målat tak idag, tapetsera om ngn dag. Det blir så fint:) kanonlägenhet:)mkt hög mysfaktor+ stort kök halleluja för det. Flyttar 28/2. Saknar dig gumman. Du finns i mina tankar. Puss Kram mamma

2010-02-19 @ 21:49:07
Postat av: Anna-Karin

Hej My!

Mamma din tipsade om din blogg och jag läste om Chiang Mai och blev lite inspirerad att svara eftersom jag också har varit där. Nu är det ju 18 år sedan jag och mitt ex reste runt i Thailand. Vi var också på en trecking-tur upp till en gård med elefanter man kunde rida på och efteråt åkte vi flodbåt tillbaka ... Kul och vackert var det! Antar att mycket har hänt sedan dess. Hoppas att ni kan njuta av allt och må riktigt gott. kram Anna-Karin

2010-02-20 @ 10:39:49
Postat av: britneyspears fanblogg

Följa varandra med bloglovin:)?

2010-02-20 @ 11:26:18
URL: http://britneyinfo.blogg.se/
Postat av: britneyspears fanblogg

Följa varandra med bloglovin:)?

2010-02-20 @ 11:26:38
URL: http://britneyinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0